Bestellen & bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?
Door onderstaande stappen te volgen plaats je je bestelling snel en eenvoudig: Stap 1. Kies je favoriete items uit en voeg deze toe aan je winkelmand Stap 2. Vul de juiste adresgegevens in of log in met je account Stap 3. Controleer of je adresgegevens...
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Je betaald bij ons geen verzendkosten voor je bestelling.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, ontvang je je bestelling de volgende werkdag al in huis! Bestel voor 15:00 uur op: Eerste bezorging op: Maandag Dinsdag Dinsdag Woensdag Woensdag Donderdag Donderdag Vrijdag...
Kan ik mijn bestelling volgen met een track & trace?
Uiteraard! Op het moment dat het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je per mail de track & trace code van je bestelling. Je kunt ook inloggen op je McGregor Shoes account om je track & trace code te vinden. Heb je geen code ontvangen? Neem dan contact...
Kan ik mijn adres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?
Als je bestelling nog niet is verzonden, dan kan het adres nog worden aangepast. Neem zo snel als mogelijk telefonisch contact met ons op, zodat wij je adres nog kunnen wijzigen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
In het bestelproces kun je aangeven of het pakket op een ander adres geleverd moet worden dan het factuuradres. Let op: je kunt het pakket niet op een antwoordnummer laten bezorgen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen. Het kan zijn dat we je berichtje via een ander kanaal niet op tijd lezen om je bestelling nog te wijzigen of annuleren. Heb je al een track & trace van ons gehad per mail? Dan is het helaas...
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen per mail, hoe kan dat?
Het kan zijn dat de orderbevestiging in je spam/ongewenste mail terecht is gekomen. Controleer altijd even deze mailboxen. Heb je de mail niet ontvangen? Neem dan eventjes contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
Je kunt de kortingscode op twee plaatsen invullen: direct in je winkelmandje of onder de betaalmethodes.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Wat vervelend dat je bestelling is geannuleerd. In de meeste gevallen is het artikel niet meer op voorraad geweest of voldoet het niet aan onze kwaliteitseisen. Wij hebben daarom jouw bestelling moeten annuleren, onze excuses hiervoor. Het aankoopbedrag...