Klachten

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Wij lossen problemen graag met jou op en daar hebben wij verschillende mogelijkheden voor. 

Ik heb mijn schoenen aangeschaft bij een van jullie verkooppunten, hoe verder? 

Omdat onze schoentjes bij heel veel verschillende winkeliers te koop zijn hebben wij met onze winkeliers afspraken gemaakt over klachten. Heb jij een schoentje gekocht in de winkel of op de webshop van een van de winkeliers? Dan kun je met jouw klacht bij hen terecht! De winkelier zal samen met jou zoeken naar een passende oplossing. 

Ik heb mijn schoentjes in de Officiële Webshop gekocht, hoe verder?

Wanneer je in de officiële webshop schoenen besteld hebt kun je op diverse manieren contact met ons opnemen. Wij zullen jou dan zo snel mogelijk voorzien van een passend antwoord. Je kunt een bericht sturen via Whatsapp of door te mailen naar onze klantenservice.

  • Stuur ook meteen een duidelijke foto mee van jouw klacht en het ordernummer van je bestelling. Op deze manier kunnen wij jouw klacht direct in behandeling nemen.